قیمت انواع رطوبت ساز التراسونیک

رطوبت ساز التراسونیک فیدارنیک

قیمت انواع رطوبت ساز التراسونیک

۵ بازديد
رطوبت ساز‌ها آب یا رطوبت را به هوای داخل خانه اضافه می‌کنند، زیرا در طول فصل زمستان اغلب می‌تواند بسیار خشک باشد. در مرحله دوم، اجازه دهید با گفتن این نکته شروع کنم که ما در ماه‌های زمستان از طرفداران بزرگ دستگاه‌های رطوبت ساز هوا هستیم، به‌ویژه برای کسانی که در شمال سرد زندگی می‌کنند و بیشتر اگر نه تمام زمستان را در خانه هستند. با این حال، برخی از مرطوب‌کننده‌ها مشکلات قابلیت اطمینان دارند و چالش ما یافتن رطوبت‌دهنده‌ای بوده است که کار را به درستی انجام می‌دهد، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم و مشکلات قابلیت اطمینان.
خبر خوب این است که فناوری رطوبت ساز در طول سال ها پیشرفت زیادی کرده است. رطوبت سازها راحت‌تر نگهداری می‌شوند، بی‌صداتر هستند و حتی گرد و غبار معدنی سفید را که می‌تواند باعث مشکلات تنفسی شود، حذف کرده‌اند. با این حال، ما متوجه شدیم که یک تمایل جهانی برای تولیدکنندگان به اغراق در متراژ مربعی که توسط مرطوب کننده هایشان پوشانده شده است وجود دارد. ما نمودارهای مشخصات فنی خود را در وب سایت خود تنظیم کرده ایم تا آنچه را که ما معتقدیم پوشش فوت مربع واقعی است منعکس کنیم.
ما توصیه می کنیم که سطح رطوبت داخل خانه در زمستان باید حدود 30 تا 40 درصد باشد. هوای سرد زمستانی رطوبت کمتری را در خود نگه می دارد و هنگامی که در داخل خانه گرم می شود حتی خشک تر می شود و زمینه را برای خشکی پوست خارش دار، حملات سینوسی، خشکی چشم و موارد مشابه فراهم می کند.
علائم سرماخوردگی، آلرژی و آسم را با مرطوب نگه داشتن مجاری بینی که به تسریع روند بهبودی نیز کمک می کند، کاهش دهید.
رطوبت برای جلوگیری از خونریزی بینی و تسکین سینوس های خشک و دردناک ضروری است
با شریکی که خروپف می کند بخوابید؟ رطوبت ساز ها به کاهش شدت صدای خروپف آزاردهنده کمک می کنند
پوست و لب های خشک، خارش، ترک خورده را تسکین می دهد
الکتریسیته ساکن ناخوشایند موجود در هوا را کاهش دهید
مبلمان چوبی با ارزش، کف و آلات موسیقی از ترک خوردگی و تاب خوردگی محافظت می شوند
گرمای خانه خود را با هوای مرطوب بهتر را با خرید رطوبت ساز التراسونیک حفظ کنید و هزینه های گرمایش را کاهش دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.